Slut på semestern

Efter 2,5 vecka uppe i Järvsö/Ljusdal är vi nu hemma igen. Mycket hanns med under den sista semesterperioden:

- Jag slutade amma helt. 
- Jag hade min första barnfria dag, kväll och natt då jag även passade på att supa till. Det var ju ändå möhippa!
- Jacklin gick från att ha sitt värsta humör någonsin till det bästa någonsin. Från åskmoln till solstråle.
- Vi gick på bröllop och jag fick äran att göra både brudens och tärnans frisyrer.
- Jacklin började krypa och trycka upp sig så hon sitter själv. Hon kryper inte så fort ännu, tack och lov, och hon dråsar lätt omkull när hon sitter själv.

Första natten hemma gick bra, även om den började tokigt. Jag tror att övertröttheten var det som pajade nattningen, Jacklin somnade inte förrän kl. 21, men så sov hon till 05.46! Jag har sovit som en gris.

Idag måste jag försöka fixa en bild på mig som jag kan skicka in till intervjun som kommer att publiceras i tidningen Frisör. Kul! Innebär ju också att jag måste börja dra igång frisörbloggen på allvar snart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0