Rött är visst trendigt

Julerött, trendigt med tanke på årstiden och trendigt för att det är, ptja, trendigt. Karamellrött har jag förresten alltid tyckt varit fint, sportbilsrött som pappan i huset säger.
Varför snackar jag om rött då? Jo, vi trotsade kylan och snön igår och drog iväg på IKEA med Anna och Melwin. Det var inget särskilt jag var ute efter, sällskapet bara. Att ha något att göra om dagarna verkar bli viktigare och viktigare för Jacklin.
Väl där insåg jag ju att jag skulle haft stora spargrisen med mig, OJ vad med grejer det finns som man vill ha! Bestämde att när vi ändå var där så skulle jag köpa en matstol till Jacklin, en Antilop. Billig som tusan och praktisk. Enligt personalen var det slutsålt av just den sorten, i alla färger. Men på tag-själv-lagret låg det en ensam stol och bara väntade på att få komma hem till oss. Tack och lov var den röd och inte blå, hehehe.



Jacklin fick bl.a. även en puppet i form av en zebra, den blev mycket poppis! 



Ursäkta den taskiga kvaliteten på bilderna, de är tagna med mobilen i morse. Det blir bara en massa sudd när det är dålig belysning och Jacklin inte kan sitta still.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0