22 till 06

Inatt sov Jacklin hela natten för första gången på jättelänge! Hon gick visserligen och lade sig vid 20-tiden, vaknade två gånger, första gången vid 21 och andra gången vid 22 och fick då amma lite, men sedan sov hon ända till 06. Men tro för allt i världen inte att jag sovit mer för det, ty banarbetet körde på som vanligt vid 01 och inte förrän vid 03 somnade jag.
Vaknade flera gånger och var förvånad över att Jacklin inte vaknat något och kunde knappt ligga på sidan pga oammade bröst. Smärta! Hoppades nästan att hon skulle vakna och äta lite för att lätta på den spända känslan, men det dröjde ända till 06 som sagt. 
Idag har jag inte ammat henne alls faktiskt, hon har druckit duktigt med vatten ur pipmugg och fyllt den ena pinkblöjan efter den andra ändå. Från och med nu kommer jag bara amma henne på natten, om hon vaknar och vill äta vill säga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0