På dejt med Melwin

Min bästa kompis Anna fick den 19 maj en son som heter Melwin. Idag kunde vi äntligen åka till dem och hälsa på. Kära hjärtanes vliken liten gobit! Det är svårt att fatta att Jacklin har varit lika liten, ja, ännu mindre faktiskt. Jacklin har alltså inte alltid varit lika stor om hon är nu? Hmmm, konstigt.

När jag såg hur Anna har det om dagarna upptäckte jag att jag visst glömt (eller förträngt?) hur intensivt det är i början med amning stup i kvarten så att man knappt har tid att äta. 

Det är tydligt att man blir så uppslukad av vardagen att tiden bara flyger iväg.

Jag hade tagit med mig spagetti och köttfärssås som vi kalasade på. Lagomt till efterrätten, som för övrigt bestod av kaffe, kladdkaka, vispad grädde och jordgubbar, somnade Jacklin i min famn och kunde läggas ned i vagnen. Tog då upp Melwin och vyssade även honom till sömns i famnen. Två sovande barn och nåt gott att smaska på, lovely!

För att sammanfatta det hela har dagen varit riktigt trevlig och både mamman och Jacklin har varit på toppenhumör! Mer sånt tack!

Våra fina ungar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0