Uppdatering angående Nutramigen

Kokade vattnet, lät det svalna lite, blandade i pulvret och skakade. Provsmakade.

Höll på att kräkas.

Alltså, surströmming är det absolut äckligaste jag vet men jag äter hellre ett HELT FLAK MED SURSTRÖMMING än drar i mig en flaska av det där så varför skulle då Jacklin vilja göra det?
Gav henne ändå en droppe på tungan. Minen, den minen! Jag tvingar inte i henne nåt mer av det där, det är ett som är säkert.

Nu ska här ammas utav bara helvete och bara skedas in sånt som min dotter tycker är gott (och jag skulle kunna äta) såsom mumsig gröt, frukt- och rotfruktspuré.

Kommentarer
Postat av: Cissit

Fy farao! Mkt barnmat som smakar äckelpäckel tycker jag, nog för att det inte är smaksatt efter en vuxens smaklökar, men det ska väl ändå inte vara äckligt? Skulle inte heller vilja mata mitt barn med saker som är äckliga. Kommer så långt det går att göra min egen barnmat, men välling och gröt kanske man får köpa på sånt där pulver iaf.

2010-06-30 @ 15:49:48
URL: http://cissit.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0