Kära Tomten, jag har varit snäll och önskar mig...

Det är 1:a advent idag och vi startade dagen med 3 bajsblöjor inom loppet av 2 timmar. Jacklin får prickar av jordgubbar och troligtvis lite ont i magen också eftersom hon spenderat nästan hela natten med att vädra lungorna.

Har redan fått en förfrågan över vad Jacklin önskar sig i julklapp, och jag har verkligen tänkt och funderat och klurat. Egentligen finns det massor av grejer Jacklin behöver, men så länge hon inte har ett eget rum så finns det inte plats för de grejerna än. När det gäller inredning av ett barnrum finns det ju ingen gräns på vad som behövs...

Så jag får tänka om.

- Kläder i storlek 86.

- Barn/pekböcker.

- BRIO-leksaker. Typ bultbräda, klossar.

- Leksaker som låter. Men inga drivor med leksaker tack. Tids nog kommer hon ha högar med mjukisdjur, Barbies, radiostyrda My little ponys och lekspisar och dockvagnar tills vi storknar.

Det kan hända att vi skriver under vår dödsdom när vi önskar leksaker som låter, but hey! Vi är alla nybörjare nån gång. Sedan finns det ju förstås inget tvång att hålla sig till denna lista heller.




Kommentarer
Postat av: Ella

Tack för din kommentar. Den värmer!



Bra grej med leksaker som låter, är att man kan alltid ta ur batteriet :) Sen om man vill va extra snäll nån dag, sätter man tbx det igen till man tröttnat o tar ut det på nytt...



Kram!

2010-11-29 @ 09:56:21
URL: http://rockmjukis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0