Inskolningens första dag

Den första dagen gick jättebra!

Tänk att jag i morse fick en puss hej då, en slängpuss och så vinkade hon till mig när de gick. Vår lilla grin- och vrålapa som blir helt hysterisk när mamman bara lämnar rummet i vanliga fall.

Pappan talade om att de första 5 minuterna var Jackie runt honom mest, efter 10 minuter gick hon en bit bort och hämtade någon leksak. Efter en kvart hade hon gått iväg till ett annat rum och lekt. När pappan stack in huvudet för att se efter vad hon gjorde så stod hon och strök på en ministrykbräda.

Åååh, jag blir så glad i magen när jag skriver det här!

Två timmar var de där och de hade inte gjort så mycket mer än lekt och haft fruktstund. Men i morgon ska de stanna och äta lunch, föräldrar och barn.

Efter tuppluren hemma drog vi iväg på en låååång cykeltur, 1,4 mil trampade vi. Vi stannade såklart för vällingpaus och matade gräsänder. 

Man kan lugnt säga att detta var en av Jacklins bästa dagar hittills, hon har haft så skoj! Hon somnade såklart lite tidigare ikväll, strax efter att hon sa sitt eget namn:

"ACKI"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0