Potta!

Nu händer det grejer! Jacklin kom nyss fram till mig, pekade på blöjan och sa "DÄ". Min första tanke var att hon redan hade bajsat och att det var dags att byta på henne. Sedan slog det mig att hon kanske försökte tala om att hon ville bajsa så då provade jag att sätta henne på pottan. Döm om min förvåning när hon på en gång producerade en liten liten korv där i botten av pottan. Vilken tjej! Hoppas hon fortsätter tala om när hon behöver bajsa och så småningom även kissa. Jag är så stolt nu så jag tror jag spricker.

Kommentarer
Postat av: Millan

Wow :) Hon har verkligen alltid varit så tidig med att lära sig nya saker

2011-08-18 @ 20:51:09
URL: http://mammami.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0