Ibland så

Det är en lite jobbig tid med Jacklin nu, hon gnäller och är missnöjd med det mesta, om vi inte har besök/besöker nån så hon får annat att tänka på. När det känns som att man behöver agera som ett helt dagis för att hon ska bli tillfreds så är det hemskt jobbigt att bara kliva upp på morgonen. Hon sover oroligt och är otroligt lättväckt, tror jag nattade om henne 5 ggr i går kväll. I vår säng sover hon inte heller bra, hon kämpar mot sömnen och verkar ha ont i benen för hon blir lugnare när jag stryker och masserar hennes ben lite. Det sägs att barn i den här åldern inte kan få växtvärk men det tror jag vad jag vill om.

Jag har dammsugit och plockat och städat nu på förmiddagen. Duschat/badat balja har vi gjort också. Kände att en promenad i friska luften hade varit bra för oss båda men så började det tack och lov snöa jättemycket. Nu har jag vyssan lull-at lillfröken och lagt henne i hennes säng. Själv sitter jag ensam i soffan i mitt nystädade och tysta hem, och det är så skönt.


Kommentarer
Postat av: Millan

Elton gillar också att bli struken och lätt masserad på benen, nog kan det vara växtvärk..

2011-02-22 @ 21:36:42
URL: http://mammami.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0