Äntligen sommar

Det är så skönt att sommaren är här! När det är 16 grader varmt redan klockan 7 på morgonen, ja, då anser i alla fall jag att det är sommar. Att sitta ute i en sandlåda och gräva och klampa runt verkar vara Jacklins grej nu. Hon verkligen älskar det och blir mycket upprörd när det är dags att avsluta leken och gå hem. Och allt detta ljus! Allt vad vårdepression heter är som bortblåst, och jag har till och med investerat i en skitsnygg bikini. Även om jag nog egentligen tycker att min kropp skulle behöva genomgå helrenovering innan jag visar upp mig i bikini. Äh, vi skiter i det nu och ser till att njuta av att Jacklin är lycklig istället. Sommaren har bara börjat, jag ska se till att få ett jobb och en inkomst, och Jacklin ska få rå om sin pappa hela juli och augusti. Spännande tider väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0