Jackie - Våran lilla fraggel

Inatt sov Jackie i vår säng från klockan 21 ungefär. Hon ville absolut inte sova i sin egen, oklart om det var på grund av separationsångest eller en analkande förkylning. Ja, nu är vi förkylda igen jag och Jackie. Pappan däremot är frisk som en nötkärna.
Det gick faktiskt ganska bra att ligga och sova bredvid henne hela natten, men det är ju himla trångt med oss tre i samma säng.
När jag klockan 05-nånting gick upp lite snabbt och smidigt som en gasell på stäppen för att knarka nässpray hann jag knappt få tag på flaskan innan Jackie skrek efter mig. Hon sov djupt när jag lämnade sängen, hmmm. Hon må ha ett sjätte sinne. Ett som sätter igång ett alarm så fort mamma är mer än en halvmeter ifrån henne och är på väg bortåt. Det larmet hör vi hela dagarna. Hon skulle faktiskt kunna knäcka extra som brandlarm. Men duktig på att vinka är hon!

Jackie - Våran lilla fraggel






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0