Teckningar till pappa

Det är Alla hjärtans dag idag, ett ypperligt tillfälle att måla teckningar till pappa med fingerfärgen som Jacklin fick i present i lördags. Hon tyckte det var jätteroligt och såg förvånad ut över att hon fick kladda så mycket med mig, jag som har lite kladdångest när det gäller mat. Att köra ner fingrarna i burken full med färg tyckte hon var härligast.

På väg in i duschen för att skrubba av henne stod vi framför stora spegeln och hon fick smeta färg i mitt ansikte, tjoho!

Lite kreativitet skadar ju inte, så länge man kan acceptera att det blir permanenta fläckar på matstolen, förklädet och badrumsinredningen.

Nåväl, det var skoj i alla fall, och teckningarna blev superfina!





Kommentarer
Postat av: Anonym

gött, ska nog köpa sån till min fisa också :)

2011-02-14 @ 11:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0