11 månader

Igår blev Jacklin 11 månader enligt kalendern. Konstigt det där när man i början räknar veckor och dagar, till slut blir det så många veckor att hålla reda på att man struntar i det helt och räknar månader efter datum. 

Nu tänkte jag skriva något spektakulärt som att hon fick äta riven ost och korv igår men medans jag sitter här och skriver sitter Jacklin på golvet och börjar vissla!! Två visslingar fick hon till, pappan hörde det in till sovrummet där han ligger, han trodde att det var jag som visslade. Ursäkta, men det slår ju ost- och korvätning med hästlängder!

Hon är ett musikaliskt geni våran lilla tjej, det bara är så.

Kommentarer
Postat av: Millan

Oj vad häftigt! Brukar ni vissla mycket till /i närheten av henne? :p

2011-01-09 @ 10:25:53
URL: http://mammami.se
Postat av: Ella

Det är en blandskiva, o om jag inte minns fel va det flera cds, typ 3 eller nåt. Precis som den jag hittat, men som va fel Varning för punk (vol.1 är gul) men jag laddade ner vol.2 o 3 också.



Många förslag du hade då, är du en gammal punker kanske? ;)



Det är inte Ebba Grön iaf, det hade varit väldigt uppenbart isf... det är nåt annat inte lika vanligt. Noice är det inte heller, den gula skivan har jag. Ska söka ändå på dom du sa :)

2011-01-09 @ 12:10:00
URL: http://rockmjukis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0