Dagens pyssel - Tavlor till barnrummet

När jag flyttade till min första egna lägenhet köpte jag tavlor på IKEA som jag då tyckte var jättefina. De har hängt med på varje flytt sedan dess fastän jag inte varit så förtjust i dem. Som tur var så är det bara affischer insatta i ramar med glas så det är lätt att byta motiv. Dessvärre har jag varit hemskt lat när det gäller de tavlorna så de har hängt inne i sovrummet och sett tråkiga ut.

Men nu är det slut med det! Jag letade upp fina bilder på nätet och skrev ut dem. Varje bild består av två A4-papper så det blev en del klipp-och-klistra. Vände på de befintliga affischerna och använde de vita baksidorna som bakgrund. Jag själv är väldigt nöjd med resultatet.

Dagens pyssel - Tavlor till barnrummet

Ett klassiskt motiv på en skyddsängel



Söt ängel som jag tyckte var väldigt lik Jacklin




Kommentarer
Postat av: Katarina

Ja du. Nästan lite skrämmande lik Jacklin. Men jättefina motiv i alla fall, kommer passa jättebra i nya rummet :)

2011-01-15 @ 13:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0