Ett sant musikaliskt geni

Jag har tidigare nämnt att Jacklin är ett musikaliskt geni, och återigen har hon bevisat detta.

Keyboarden som jag hade när jag var liten älskar hon att sitta och plinka på, och hon vet att bara hon dunkar handen tillräckligt många gånger på instrumentpanelen så kickar demomelodin igång. Det är hennes favoritlåt och jag förstår henne, jag älskade också den när jag var liten. Tänk att den fortfarande funkar efter, hur länge är det nu igen? 20 år allra minst.

Hon är superduktig på att dansa också. Böjer på benen, vaggar åt sidorna och så kan hon göra piruetter, dvs snurra runt på stället. Dock ganska långsamt så hon inte tappar balansen.

I morse hade hon inte ro att äta sin frukostvälling förrän hon hörde Volbeat spela, och senare idag började hon härma mina rörelser till Imse vimse spindel och började nästkommande rörelse lite i förväg som för att visa att hon visste vad som kom härnäst i visan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0