Jackie-och-pappa-dag

Idag har varit en riktig Jackie-och-pappa-dag. Det var pappan som klev upp med prinsessan när hon vaknade imorse, sedan var de uppe och lekte och grejade och gjorde frukost åt oss. Så för mig var det bara att gnugga sömnen ur ögonen och sätta mig vid köksbordet för att äta frukost, lyx! Sedan har pappan tagit hand om Jackie hela dagen och jag har lugnt kunnat luta mig tillbaka och bara varit. Att han dessutom tog med sig henne ut på en 2-timmars-promenad när det var dags för henne att sova och det innebar att jag hade hela lägenheten för mig själv, ja, då dog jag lyckodöden en stund. Klart jag längtade hem dem en smula, men det var väldigt skönt att känna att jag saknade min lilla koalaunge.
Kvalitetstid med pappan visar sig vara något som Jackie vill också för idag har hon inte varit speciellt mammig. Tvärtom har hon, till pappans stora glädje, istället valt att krypa upp i hans famn och kramats massor. Jag är så lycklig som har en så fin famlij.

Kommentarer
Postat av: Edit

I LIKE (notera de stora bokstäverna, så mycket gillar jag)

2011-03-24 @ 15:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0