3:e tanden

I går kväll vid nattningen hade jag kunnat satsa varenda krona jag äger och har på att hennes konstiga humör berodde på att hon fick sova middag två gånger igår. I morse vaknade hon och var på svårdefinierat humör, grinig och speedad på något sätt. Rätt nöjd fast ändå inte. Hade jag satsat pengarna så är risken stor att jag skulle förlorat allt så fort jag kikade i Jacklins mun för en stund sedan. Jag ser nu att framtanden är på väg att spricka fram när som helst, och det kan ju vara så att hennes lynne beror på det. Än så länge är hon inte på långa vägar lika besvärad som när hon fick sina första tänder, men jag ska inte ta ut segern i förskott här. Inatt kanske blir ett helsike.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0