Dag 2

Så hur gick det inatt nu då? Fick hon nappen i alla fall för att vi inte orkade med att höra hennes pip och skrik? Nej, det gick faktiskt ganska så bra. På kvällen vaknade hon ungefär en timme efter läggningen, hon grinade såklart en hel del, men lugnade snabbt ner sig när jag satt och höll om henne och strök henne över håret. När vi hade gått och lagt oss så dröjde det nog inte så länge innan hon kom till vårt rum och lade sig, det spektakulära var att hon inte började gråta förrän hon lade sig bredvid mig. Jag var så trött att jag tänkte att hon skulle få nappen ändå, men jag somnade ifrån det.

Idag har hon varit som ett helt annat barn, hon har pratat mycket mer och verkar gladare på något sätt. Inte en enda gång har hon frågat efter nappen. Nu vid vilan somnade hon utan ett endaste pip, bara massa gosande och pussande. Det var underbart.

Vi håller tummarna att det fortsätter i samma spår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0