Nyfiken i en strut

Jag och Jackie har varit ute på promenader idag. Totalt har vi gått cirka en mil, kanske mer ändå. Jackie är inget "vagnbarn" som bara äääälskar att åka vagn och sover hela tiden. Hon somnar om hon råkar vara trött, annars ligger hon mest och gör sit-ups eller snurrar runt och ställer sig på alla fyra.
Bäbisar ligger och sover och myser i den bäddade liggkorgen och barn sitter i sittdelen och tittar nyfiket på allt som händer och sker. Eventuellt somnar till en snabbis. Eller?

De här två bilderna tog jag idag under promenaderna




Hon kan nog inte vara tydligare med att visa att hon är färdig med liggdelen nu och är redo för sittdelen. Hon är ju så otroligt nyfiken och ska titta på allt, helst ska man fälla ner sufletten också så hon ser rakt fram.

Är hon färdig med att vara bäbis nu och ska räknas som ett barn? 

Vart tar tiden vägen?

Kommentarer
Postat av: Anna - Ensamstående mamma, hundägare & stolt vegetarian.

Haha, vilken busjänta!

Min Saga var en sån som älskade liggvagnen rätt så länge, hon tyckte mest om att sova i den och fann liksom ro där. Men nu(och sedan 3 månader tillbaka) är det bara sittvagn som gäller för min dam :)

2010-08-10 @ 18:40:56
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0