Pilottestare av Småfolk från Semper

Jacklin äter bara mat från Semper. Det finns väl egentligen ingen anledning till det, det har bara blivit så. Tradition kanske. 
Nu finns det en chans att bli testpilot för produkterna "Småfolk" från Semper, och jag har anmält mig. Hoppas jag blir utvald! Tycker ju att det är lite trixigt med val av mellis osv till min lilla fröken, men det här kanske vore nåt? Oavsett kommer jag nog att testa "Småfolk" ändå. Jag är ju lite av en fan av mat a´la latmask. Hehehe!


Kommentarer
Postat av: Catrine

Morotstixen är en klar favorit här hemma, det kör vi på när det är fredagsmys ;)

2010-11-16 @ 08:58:26
Postat av: Ella

Jag blev utvald! :)

Har inte testat dom där produkterna. Längesen jag köpte nåt annat än vällig.

2010-11-18 @ 17:47:22
URL: http://rockmjukis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0