Med spenderarbyxor på i Handen

Vi var i Handen igår jag och Jackie. Min bästa vän Anna bor där med sin karl, son och bonusdotter. Sonen Melwin är snart 6 månader och kommer nog att bli en av Jackies bästa lekkamrater när hon växer upp. De visar väldigt mycket intresse för varandra redan nu, men de kanske bara är förundrade över att de plötsligt har en bäbis framför sig som inte är deras spegelbild. 

De mötte oss vid pendeln så vi kunde luncha tillsammans och sedan strosa i affärer. På Lindex i den nyöppnade gallerian hittade jag jättefina kläder till Jackie som hon kan ha i jul! Eftersom det blir hennes första jul måste hon få vara extra fin tycker jag.

Det var klänningen jag föll för först, den riktigt utstrålar traditionell och gammaldags jul. Sedan en långärmad vit body med hålmönster och spetskant att ha under och såklart röda strumpbyxor med hjärtan på. Det enda som fattas är ett rött band knutet i en rosett att ha i Jackies hår.

Köpte i stl. 80 så jag hoppas för allt i världen att hon inte växer mycket nu de nästkommande två månaderna. 80 är lite för stort just nu, men blir kanske precis lagom i december.


Kommentarer
Postat av: Josephine

Men oj så sött! Verkligen jättegulligt! :)

2010-10-29 @ 10:32:34
URL: http://jospaninsuomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0