Härliga dagar

Vilken tur vi har att jag är tillfälligt arbetslös samtidigt som pappan är föräldraledig! Det betyder att vi får många härliga dagar tillsammans innan hela förskolebiten och mitt projektarbete drar igång.

Jackie är en riktig klängapa på mig, kanske på grund av något i hennes utveckling (separationsångest blandat med hybris och världen-kretsar-kring-mig), eller kanske på grund av att det formligen exploderar fram tänder i hennes mun. Fast det förstås, finns det en chans att det är både och så är det ju såklart så.

Gnället är riktigt irriterande men tålamodet hos oss föräldrar är ganska ok nu så vi tycker att vi kan hantera de dusterna hyfsat bra än så länge.

Sammanfattningsvis är det en härlig tid vi har nu och jag önskar att det kunde vara så här jämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0